пʼятницю, 11 березня 2016 р.

Досвід роботи


  ОПИС
досвіду роботи (особистих досягнень) директора, вчителя української мови та літератури Веселогаївської ЗОШ І-ІІ ступенів Новомиколаївського району Запорізької області
ТИЩЕНКО ВАЛЕНТИНИ ЄВГЕНІЇВНИ

       Валентина Євгеніївна – кваліфікований фахівець, відповідальний. Досвідчений педагог і умілий керівник навчального закладу.
      Ії робота сприяє розвитку і реалізації творчого потенціалу учнів та  педагогічного колективу школи. Матеріали досвіду відповідають темі: «Педагогічна майстерність діяльності вчителя у розвитку творчих особливостей учнів». Активізацію навчального процесу вчитель бачить у організації нестандартних уроків, під час яких поєднуються традиційні форми навчання з новітніми технологіями: «відкритий мікрофон», «розумовий штурм», психологічний тренінг, ділові ігри тощо.
  Проблемне викладання матеріалу, робота в парах, малих групах дає можливість розкритися учням, стимулює їх пізнавальну діяльність, зацікавленість предметом. Своєю роботою вчитель доводить, що мистецтво, як вияв творчості, характерне для будь-якої форми практичної діяльності. А для педагогічної — передусім.
Мета роботи полягає в дослідження педагогічної майстерності та проведенні аналізу діяльності вчителя у розвитку творчої особистості учня. Поставлена мета передбачає розгляд і вирішення низки науково-дослідницьких завдань:
- проведення  характеристики педагогічної майстерності;
-  розгляд діяльності вчителів ЗНЗ;
- дослідження ролі вчителя у розвитку учня.
Таким чином, у формуванні професійної майстерності вчитель  пов'язує теорію, методику і педагогічну техніку.
   Педагогічна технологія є комплексом знань, умінь і навичок, необхідних учителю для вирішення стратегіч­них, тактичних, а також процедурних завдань під час на­вчально-виховного процесу. Йдеться про систему взаємо­дії вчителя з учнями, способи добору та впорядкування навчального матеріалу згідно з вимогами теорії пізнання. Валентина Євгеніївна володіє мистецтвом спілкування з дітьми, вміє керувати своєю увагою та увагою дітей, здатна за зовнішніми ознаками поведінки дитини ви­значати її душевний стан. Уміння налагоджувати оптимальні взаємостосунки з дітьми, змінювати їх відпо­відно до розвитку учнів і їхніх вимог до вчителів є важ­ливим компонентом педагогічної майстерності вчителя.
 Однією з найнеобхідніших умов навчання та виховання людини відкритого суспільства є розвиток її унікальності та індивідуальності. Реалізація цього неможлива без правильної мотивації навчання та розвитку інтересу до нього.
Виховання позитивної мотивації навчання,  загальна атмосфера творчості в школі, в класі,  включення учня в колективні форми організації різних видів діяльності, співробітництво між учите­лем і учнем, допомога вчителя у вигляді порад, за­лучення учнів до оцінювання власної діяльності дала свої результати. Учні Валентини Євгеніїївни – активні учасники та переможці обласних етапів Всеукраїнських та Міжнародних конкурсів. Результатом використання ІКТ у навчально-виховному процесі стала перемога у ІІ етапі Національного проекту  «Відкритий світ» конкурсу «2000 шкіл».
        Своїм досвідом Валентина Євгенівна ділиться із колегами школи, району.
Працюючи над проблемною темою, використовує матеріали, науково-дослідного інституту педагогіки України, літературу, рекомендації  КЗ «ЗОІППО» ЗОР, матеріали освітніх сайтів мережі «Інтернет» та досвід вчителів області, району.


СВЯТО РІДНОЇ МОВИ



І.Котляревський. «НАТАЛКА ПОЛТАВКА»



Немає коментарів:

Дописати коментар