ОПИС
досвіду роботи (особистих досягнень) директора,
вчителя української мови та літератури Веселогаївської ЗОШ І-ІІ ступенів
Новомиколаївського району Запорізької області
ТИЩЕНКО ВАЛЕНТИНИ ЄВГЕНІЇВНИ
Валентина Євгеніївна – кваліфікований
фахівець, відповідальний. Досвідчений педагог і умілий керівник навчального
закладу.
Ії робота сприяє розвитку і реалізації
творчого потенціалу учнів та
педагогічного колективу школи. Матеріали досвіду відповідають темі:
«Педагогічна майстерність діяльності вчителя у розвитку творчих особливостей
учнів». Активізацію навчального процесу вчитель бачить у організації
нестандартних уроків, під час яких поєднуються традиційні форми навчання з
новітніми технологіями: «відкритий мікрофон», «розумовий штурм», психологічний
тренінг, ділові ігри тощо.
Проблемне викладання матеріалу, робота в
парах, малих групах дає можливість розкритися учням, стимулює їх пізнавальну
діяльність, зацікавленість предметом. Своєю роботою вчитель доводить, що мистецтво,
як вияв творчості, характерне для будь-якої форми практичної діяльності.
А для педагогічної — передусім.
Мета роботи
полягає в дослідження педагогічної майстерності та проведенні аналізу
діяльності вчителя у розвитку творчої особистості учня. Поставлена мета
передбачає розгляд і вирішення низки науково-дослідницьких завдань:
- проведення характеристики педагогічної майстерності;
- розгляд діяльності вчителів ЗНЗ;
- дослідження
ролі вчителя у розвитку учня.
Таким чином, у формуванні професійної майстерності
вчитель пов'язує теорію, методику і
педагогічну техніку.
Педагогічна технологія є комплексом знань, умінь і
навичок, необхідних учителю для вирішення стратегічних, тактичних, а також
процедурних завдань під час навчально-виховного процесу. Йдеться про систему
взаємодії вчителя з учнями, способи добору та впорядкування навчального
матеріалу згідно з вимогами теорії пізнання. Валентина Євгеніївна володіє мистецтвом
спілкування з дітьми, вміє керувати своєю
увагою та увагою дітей, здатна за зовнішніми
ознаками поведінки дитини визначати її душевний стан. Уміння налагоджувати
оптимальні взаємостосунки з дітьми, змінювати їх відповідно до розвитку учнів
і їхніх вимог до вчителів є важливим компонентом педагогічної майстерності вчителя.
Однією з найнеобхідніших
умов навчання та виховання людини відкритого суспільства є розвиток її
унікальності та індивідуальності. Реалізація цього неможлива без правильної
мотивації навчання та розвитку інтересу до нього.
Виховання позитивної мотивації навчання, загальна атмосфера творчості в школі, в
класі, включення учня в колективні форми
організації різних видів діяльності, співробітництво між учителем і учнем,
допомога вчителя у вигляді порад, залучення учнів до оцінювання власної
діяльності дала свої результати. Учні Валентини Євгеніїївни – активні учасники
та переможці обласних етапів Всеукраїнських та Міжнародних конкурсів.
Результатом використання ІКТ у навчально-виховному процесі стала перемога у ІІ
етапі Національного проекту «Відкритий
світ» конкурсу «2000 шкіл».
Своїм досвідом Валентина Євгенівна
ділиться із колегами школи, району.
Працюючи над
проблемною темою, використовує матеріали, науково-дослідного інституту
педагогіки України, літературу, рекомендації
КЗ «ЗОІППО» ЗОР, матеріали освітніх сайтів мережі «Інтернет» та досвід
вчителів області, району.
СВЯТО РІДНОЇ МОВИ
І.Котляревський. «НАТАЛКА ПОЛТАВКА»
Немає коментарів:
Дописати коментар